目前日期文章:200505 (27)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要
金喜來烘焙原料器具有限司

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今晚去左油麻地紅粉佳人食西餐顛拿。因為去開果頭,所以就上開飯check下有咩好吃,俾我search到呢間野。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今晚去左重慶食咖喱。大廈門口既「宣傳人士」依然係咁熱列,未入到去就一窩蜂咁湧埋黎。一輪披荊斬棘之後,終於安全抵達E座lift口,響一個滿面胡鬚既巴藉宣傳人士陪同下搭lift 上去。為左貪快,搭左部雙數lift上八樓行番落一層,見到門口寫住「member only」。雖然只係七點鬆d,入面都已經坐左好多圍。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

為慶祝雲妮生日(雲妮,睇左咁耐你終於出場啦~~),今晚同D舊同事去左小肥羊打邊爐。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

  • May 24 Tue 2005 14:15
  • 三哥

要選最愛三哥劇集,首推「天師執位」,次選「飛越十八層」。勁正!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

今日終於可以訓晏D,起身之後食酒店包埋既早餐,幾鬼正。雖然只係小小一角,但係種類都足夠,味道又好。之後親戚車左我地去淡水同漁人碼頭行下,好鬼曬呀!去完淡水就直接送埋我地去機場。不過去到機場我地先發現第一日買既鳳梨酥唔記得拎呀!本來話十一點送黎嘛,但係我地11點幾先走佢都未送黎,我地自己又醒唔起,好在都可以叫番個親戚去拎黎食,唔係就徙左。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

第二日join左個package附送既巿內一日遊。去左野柳同九份,都係每人收五十蚊港幣既小費咋,好抵!本來下午係會去浸溫泉同夜晚會去士林夜巿添咖,不過因為大部份人都冇咩興趣去浸溫泉,所以就送番大家去酒店。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

呢個自由行既package都幾好,包機場接送到酒店,如果唔係都幾愁,因為今次住呢間酒店比較新,好似冇機場巴士直達。接送途中都不忙帶我地去買野,就係去左

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

今朝因為要搭八點幾機,晨咁早就起身。去到停車場猛按防盜,車都係冇反應。開頭以為自己個防盜鎖壞鬼左啦,咁就用匙開車啦,又冇響防盜喎,已經心知不妙。坐上去想撻車,又唔著。扭車頭燈掣,都係唔著,而且發現個位係響低燈,而唔係off。咁我都估到係電磁冇電。到我阿爸黎到,都係開唔到。結果走左的士站搵個司機大佬黎用過江龍撻番著架車,好在都好快搞掂,而且我阿爸更同個司機大佬扮friend話自己係行家(因為佢以前真係渣的士咖),所以收左行家價五十蚊(私家車公價一舊水)。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

聽日要晨五出門口去機場,因為要搭八點二機。但係我一D行李都未執,哈哈,今晚仲要返學添。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

  • May 18 Wed 2005 22:56
  • 報稅


aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

尋日放假乜都冇做過,哈,就咁響屋企hea左一日。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今日散隊時經過街巿,見到有涼粉賣,買左一舊番黎整,正呀!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

下晝去左行衛奕信徑其中一段(油塘至調景嶺)。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今日放左工之後同夢娜&譚美去左C+灘游水,幾鬼正。游完仲吃埋個TEA先走。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

今次用左自製既豆腐花黎做呢個芝士蛋糕,豆腐味的確少左,但係因為我本身又唔係話特別鍾意豆腐味,所以覺得比用豆腐做更好味。至於個texture呢,就有D似酒樓食果D椰汁糕。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • May 11 Wed 2005 00:20
  • 醉蝦

成日聽譚美講整醉蝦,又話好正,又話易整,終於尋日放工去左街巿,可惜淨係得番咁多得賣,不過只係十蚊雞咋,抵!買果時仲識游水咖!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()

今日忽然間好想試下炒公仔麵,仲好貪心咁加左隻蛋落去,我諗,唔落蛋可能會更加好味……哈哈!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

今日短週唔駛返工,懶勤力咁番左婆里溫書,溫兩個鐘就去左頂好飲茶,飲完唔夠喉再去左四伯伯食下午茶餐。食完之後再番番婆里溫多陣書先返歸。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • May 07 Sat 2005 02:27
  • 游水

今日忽發奇想同譚美話去游水,順口問埋夢娜,佢又有興趣喎,咁放左工就拿拿臨去蘇高買齊架生去游啦。雖然只係游左半個鐘,但係幾舒服。d架生雖然唔平,但係都幾新奇。第一樣係個google,有個扣響後面,好鬼方便戴同除,仲要係淺紫色鬼咁靚。另外個泳帽又話係咩立體剪裁,易戴得黎又防水,唔駛傷頭髮咁話喎。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

1 2