今日終於可以訓晏D,起身之後食酒店包埋既早餐,幾鬼正。雖然只係小小一角,但係種類都足夠,味道又好。之後親戚車左我地去淡水同漁人碼頭行下,好鬼曬呀!去完淡水就直接送埋我地去機場。不過去到機場我地先發現第一日買既鳳梨酥唔記得拎呀!本來話十一點送黎嘛,但係我地11點幾先走佢都未送黎,我地自己又醒唔起,好在都可以叫番個親戚去拎黎食,唔係就徙左。


港龍呢間航空公司真係唔係好得,我唔多al-like佢。由台北返香港,D團體飛佢竟然係預先就一LOT咁出哂D登記証,搞到D座位分開哂,好不知所謂下。另外佢有個類似零錢布施既活動,話收左D錢係用黎做環保。之但係我覺得佢就一D都唔環保囉,連送餐個TRAY都用咭紙做,成份餐冇野係RECYCLE既。另外就係D餐冇得揀,只得一款。早餐就話姐,連晚餐都係咁。仲有就係開到個冷氣鬼死咁凍,但係又冇足夠既氈俾人用喎,好彩我問得早先有咋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()