呢幾日一直係咁落雨,返工放工都好唔方便。如果黑雨咪好囉,唔駛返工。返到黎又冇野做,老細都知我冇野做,佢俾我既野我又做哂,新工作佢又未confirm d requirement, 俾唔到俾我做,成日響樹大無聊。上網又冇以前咁方便,唯有轉行睇書。不過睇書都幾眼訓,尤其睇到d source code,所以睇得好慢下。成日都想著手做返學果份project,但係學高根話齋,由零開始係成個project最難之處,d program都唔知應該由邊度寫起好,哈哈!

講開返學,自從返左學之後,少左好多去做運動既時間,冇以前咁好可以一星期做兩、三日gym。游水雖然搵到好地方,但係天氣唔好一樣係冇得游。阿妹好似有打算朝頭早去做一個鐘頭gym先返工,我諗諗下都想跟埋去,因為覺呢排少做左運動之後好似唔多健康咁,雖然冇咩大病,但係覺得成日有小毛病咁。

今日終於可以唔駛再用九倉條電話線啦,因為早兩日電盈打電話黎,話九倉話我欠佢錢,唔俾轉。佢一日唔搞清楚條數,我一日都唔會再俾錢。但係我真係好唔想再用九倉,問個女仔有咩計,電盈既員工真係醒好多,當我話比佢知條電話線其實係用黎傳真、上網之用,佢就問我其實需唔需要保留番個電話號碼,如果唔需要,就即刻可以申請一個新既,兩三日就可以安排安裝。咁我即刻接納佢個提議啦,佢仲俾左幾個靚number我揀添呀,幾鬼易記。今日電盈黎左裝線啦,我以後唔駛再受九倉d不知所謂既service既氣,俾錢仲要勞氣,真係唔抵!個女仔仲八俾我知,原來九倉既客顧服務熱線係廣州做咖,唔怪得咁差啦。我唔係歧視大陸人,而係佢地既水準真係未到水平,所以香港人人工貴係有理由咖,一分錢一分貨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()