雖然最終冇去迷幻沙灘,將行程改為乘風破浪日曬雨淋團,但係都好玩呀,哈哈!而且今次能夠好成功咁打破左九男女既定律,有十男女之多,都算係一個壯舉。

節目一開始,西貢忽然間落左一場大雨,所以大家要等一等先可以開始。我地響白沙灣上船,然後啟航去迷幻沙灘附近既一個小灘游水,當時陽光十分充沛,團員中有一對男女即場示範「生還者」環節,就係去執木棒同繩,將自己帶去既一塊生還者布架起,做成一個shelter遮太陽。可惜,當佢地好成功咁架起左塊布冇耐,一場暴風雨就來臨,仲有行雷閃電添!大家浸左響水好耐都未停雨,經過一番討論之後,決定上番船食d野先,因為都幾凍,順便等埋王景剛黎join我地。

午膳過後,開船去左第二個灘,「搶灘」時有好多好利既石頭,即刻要等橡皮艇上既拯救人員拋下數對拖鞋先可以慢慢上到岸。上岸之後先發現原來另一邊係冇咁多利石咖!(番到屋企先發現原來都介損左幾野。)上左岸玩左一陣飛碟,然後再游多陣水就回程啦!

回程既時候有人上演左一幕「黎明捉倚」既情景……
嘟~嘟~ (不必管! 遠或近……)
「大哥!你快D返黎啦!阿爸佢……唔記得帶鎖匙呀!」
哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()