今朝早響公司玩緊自己部手提之濟,有個爛玩精friend搵我叫我去沙灘哂太陽兼游水。咁橋我今日打算放左工去游池游,所以帶齊哂游衣,所以一口應承。本來想搵多幾條友去,但係實在係太即慶,結果都係我地兩條友仔入左淺水灣。

等我放得工黎,買下補給品(防曬用品 + T SHIRT),食埋碗黑椒豬肚丸河,去到都成兩點幾。個太陽真係好強勁,D沙勁辣腳,好在去「歡迎」買左對人字拖,否則真係寸步難行。SETTLE DOWN之後,我地就間唔中就輪住落水游下又哂下咁,都幾舒服同RELAX。今次我刻意要曬下手內則既皮膚,因為實在好大色差!哈哈!真係黑左少少。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()