好耐之前應承左朋友話整隻PC狗俾佢,但係當時因為搵唔到勾圖,所以都整唔到。
前一排俾我響拍賣網見到有得賣,我就拿拿臨買左份,不過都唔可以即刻開工,因為要應付埋D PROJECT同考試。
23號終於搞掂哂學校D野,立即趕工,今日終於起貨啦!哈哈!仲學人用D SOFTWARE幫張相綑邊&DUP埋LOGO添!

呢隻PC狗唔算難勾,因為「頭腦發達,四肢簡單」,哈,不過佢心口果一串英文字就CUT到我傻,因為細粒得黎有D仲要中空,好難剪啊!剪到有D「岩慚」。
我明明記得讀幼稚園時我美勞係全班之冠,但係點解依家咁差?可能退化左,哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()