close
呢個字,通常連同一個sharp字一齊應用,因為夠鐘放工要sharp flash,中譯為「即撇」。
不過今次我唔係想講呢樣,而係想講份功課。話說其中一科要交份功課,要用flash整個game。arts方面一向係我弱項,所以我去左圖書館,借左兩本flash教學既書,快立左一本,叫做有dd flash認識,但係要寫game都仲未夠,要識埋actionscript,但係圖書館d書好似都冇話專教寫game,唯有去書店睇下,好彩都有一本打正旗號教寫game。呢d書都真係幾好,寫得幾有趣味,唔似d教科書咁悶嘛,哈!睇左幾個chapter,開頭講下要prepare d 乜,例如要有idea, flow,然後就講番d maths 同physics,嘩,真係俾番哂miss 阿sir啦!sin, cos, tan,畢氏定理,笛卡兒座標,向量……好遙遠既記憶,再一次被勾起……希望可以快d睇完本書寫好個game 交功課,但仲未諗到點做,做乜好。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()