case 1:
廢柴公司,不知所謂,operation行左成個月依家先黎話group d customer?冇野下化,你果10個sales唔係今日先請番黎咖化?重點係,睇你公司咁廢柴,d staff 又廢,都唔方handle得多客啦,最多咪兩個,自己記住果兩個code唔駛死咖化?諸多要求但係自己個system又廢,呢隻又話handle唔到果樣又話handle唔到,完全無planning兼玩即興,都唔知幾百萬請果d人番黎做乜。請番黎煲煙、落club?


case 2:
自稱係「x 逸酒店」打黎,我記得佢之前都打過黎啦,好不知所謂下,勁話自己係什麼經理級盛盛,那又如何?我話知你CEO啦。今日又打黎,仲要一邊食住野一邊講,連基本禮貌都冇想做SALES做得好得幾難啦,好心佢轉行啦;所以我好惡咁同佢講:你之前咪打過黎囉,我叫左你以後唔好再打黎啦,冇興趣呀。收線。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()