孫耀威唱:「其實我尚有 難道你沒有 重遇你之後 覺得愛不夠……」
手提電話屏幕上寫著:私人號碼
考慮了半秒,接吧,可能是友人由公司電話致電。

女:你好,請問係咪x小姐(我其實姓y的,不過已經習以為常被人稱為x小姐,所以已經估到對方係sell屎)
我:係呀,點呢?
女:我地係醫學美容xxxxx(開始讀稿,刪洋洋萬字,唸了數分鐘,最後……)我地將q旁寄去你屋企丫(言下之意佢係有我住址)
我:我想問下你點解會有我電話地址?
女:哦,可能你以前幫襯過d美容院留底左d個人資料啦!
我:我冇去過美容院咖喎。
女:咁可能係你朋友介紹你俾我地啦。
我:我d朋友點會知我住址呀?
女:咁dq旁寄去你屋企有冇問題?(逃避問題,算佢高招)
我:你唔駛寄黎啦,我唔需要。
女:點解呀?
我:因為我已經夠靚。
女:下……哦……咁…咁呀,好啦。
我:仲有,唔該你幫我delete埋我個電話from你個call list
女:哦……好啦。

收線

鄰座幾位同事聽到我的回答,立即勁笑,哈哈。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()