尋日去左HMV搵碟,立到軟硬隻LONG TIME NO SEE出左,好鬼大份,拎上手勁重,因為有下場的關係,再加上直覺上HMV一定貴過出面D舖,冇買。但回家途中發現原來街舖賣得仲貴,所以打算去HMV買,反正我仲有一隻碟未找到。

今日去左睇反斗車王,完場順便行多趟HMV,終於俾我搵埋我想搵既碟,順手買埋呢隻啷貪撈思。下晝去到朋友屋企己經急不及待拆出黎欣賞;嘩,張海報好正;嘩,D相好正!所以大食會後返家第一件事就係拎張海出黎貼,幾靚!


第二件事就係PLAY碟啦,點知,HI-FI PLAY唔到CD果面喎,唔通係部HI-FI SHORT左?換去個DVD WRITER,都係PLAY唔到,只係PLAY到DVD果面。我再放去HI-FI試多次啦,發現佢PLAY CD果面時係唔平咖,可能係隻碟痴得唔夠實,冇得聽添。聽日又唔順路去HMV添,不過都係拎左返工先,睇下安唔安排到時間去換。


參考網址:http://www.hmv.com.hk/product/canto.asp?sku=666953
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()