close
終於頂唔住個手機handfree(又壞!),音差,手機張咭size又細(128MB)。放工做完gym度左去旺角,係咁2格過下價之後就買左呢部機啦。


其實心儀左呢個牌子既mp3機好耐,不過舊果部好堅,用極都未打柴,係最近偶然出類以CD現跳線現象先放埋左一邊,跟住就貪方便咁用手機頂住檔。講真,部手機音色唔錯,可惜係我搵唔到一個頸繩HANDFREE係好既,以前用開好果隻已經買唔番。

呢款MP3機身唔大,除左聽歌,仲有收音機功能,咁我朝早返工搭車時就可以繼續《在晴朗的一天恤髮》。佢仲SUPPORT幾種MOVIE FORMAT,可以PLAY D MOVIE仔玩下(玩下好啦,個SCREEN超細,驗眼!),可惜係唔SUPPORT我部DC用既MOV,稍後要研究下佢個SOFTWARE有冇得CONVERT先。另外一個幾重要既功能就係錄音,呢個功能對於逃學威龍及堂上釣魚高手都有莫大效用,加上我偶然要負責做少少記錄工作,所以呢個功能會幾有用。
不過,到呢一刻,都仲未有得試玩,因為:差電中……

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()