日期: 2009-12-25
地點: 西貢獅子會

阿sir話,最好每次去影相之後都做個總結。等我都試下聽阿sir講,做個總結。

朝早起身見有陽光,立即出發,打算去拍殘荷;奈何到步後發覺荷花池既光線唔係太靚,眼尾見到荷花池附近個兒童遊樂場有一棵楓葉,葉都轉黃左,陽光剛好響樹頂,於是轉投紅葉懷抱。楓樹附近都係其他綠葉樹,而且樹身比較高,所以我覺得比較適合拍close up。不過要搵靚葉一d都唔易。標本林果邊仲有幾棵楓樹,不過生得太高,d葉又密,唔識影,所以冇影到。

拍完紅葉走左去小池,好多花,光線又唔錯,所以拍左好多睡蓮。d 葉既反光都幾勁,可惜又冇帶我既至愛漸變灰,唯有都照影。幾鍾意水中花既倒影,可惜如果要影到個倒影好清楚,真花身就會勁爆,所以最後決定只係影個水中花啦。

兜完一大個圈,再番轉頭去荷花池睇睇,太陽位置高左,所以已經穿過樹頂,令到池邊某d地方泛著金光,於是決定試下捕捉d咁靚既光。又係唔易,高光位好影爆,想要個太陽光又係會爆。最後用nikon獨有重曝功能影左幾張有d朦朧+金光閃閃feel既相,都幾鍾意。另外亦都好鍾意水中蓮蓬與水交接果條反光膠水邊,好鬼靚。

今次雖然帶左三支鏡去,結果只係用左支300mm波波鏡,可能係我中波波毒太深,唔忍心換鏡(定係因為懶?)。總結黎講,因為聽左阿sir上堂講既野,今次會比較注意d光線同埋光位,曝光仍然係有待改善(波波鏡即係又係人肉測光)。另外對焦亦都加倍小心左,因為係手動對焦,好多時番到去先發現唔夠sharp,就咁又冇左張相。留心左之後真係好左好多,我諗我之前太頹同太大意,真係要好好改過至得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()