日期: 2009-12-27
地點: 惠東梁化森林公園(廣東梅園)

上堂時見到阿sir 報料話呢度d梅花靚,加上適逢係梅花開既季節,於是立即約腳組團。千辛萬苦約到呢日,book左架九人車,再約埋幾個同學一齊去。

呢個梅園既地點都幾偏僻,個司機跟本就唔識路。好在去到加油站遇到阿sir果團果兩架車,即跟啦!可惜既係個司機唔多認到路,回程時都行錯左。

早上八點七八個字深圳華橋酒店門口上車,去到都十一點幾,天陰陰咁本來都幾好,點知我機鏡都未拎出黎就開始落雨,結果只好被迫留響食店附近影。開初都有開遮響戶外迫,但實在係好難搞,一隻手渣住遮跟本就冇手校腳架同set機,影一陣已經好攰下。不過天色昏暗影high key相又真係幾o岩,但係d曝仍然係唔得,都係要好保險咁用唔到曝光影n咁多張,以策安全。

呢次主力用支384影,真係sharp,不過真係好唔捨得任佢俾雨dup。中途有換波波鏡,真係好難對焦,可能因為有風吹郁d梅花啦,又加上落雨同凍,塊鏡好似濛濛地咁,softlens feel。最後亦有用支天涯影macro,都ok,不過冇上山影啦,因為d泥路我怕上左去落唔番黎。

總結一下今次既經驗:
1. 明知落雨, 一早應該要買同埋要帶金鐘牌UC-6 & 相機雨衣。(今日PT即去買!!)
2. 支384有買貴, 冇買錯
3. 唔識搵阿sir講果d 滄勁既樹枝
4. 曝光唔得, high key under, low key over!!
5. 構圖有待改善,要睇多d國畫書增加下個人修養至得,哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()