close
日期: 2009-01-03
地點: 中環、上環

星期六影左成日相其實都好攰下,夜晚又約左舊同事打邊爐,打完番到屋企都成十一點幾,攪呢攪路,成兩點幾至訓,所以真係有d想縮沙唔去呢個外影實習。不過鬧鐘照較啦,加上大明星叮囑左我照顧佢朋友,七點半個鬧響我就彈起身昅下出面咩環境,咦,有陽光喎,即刻起身梳洗兼收拾行裝,八點四出門口,準時九點到達集合地。

因為雙肩實在太痛,所以只係帶左支50/1.8 同支天涯,連cpl都冇帶,一個字:頹。不過支50/1.8又真係幾好影全日都差唔多係用哂佢。出門途中見個天好藍,陽光又靚,趕時間都忍唔住手影左幾張,不過原來我塊filter上面好dirty下。呢個故事教訓我唔好朝早至執鏡,應該早一晚執兼檢查下有冇需要清潔一下。

九點去到其實都預左唔會準時開波,不過我就儘量唔做遲到果個咁啦,見有時候立即飛奔落去地鐵站買早餐食,肚餓冇力影相!美心d三文治真係唔得,早知去七仔買算。食完早餐同d同學吹下水,終於都出發。我地組基本上全部人都係本身識既,第一個拍攝點係置地廣場。果真係富貴,d decoration靚到dump一聲,尤其係d水晶,鬼死咁大粒,又多。一開始跟大隊上左二樓,但係發覺得支50mm係唔適宜響二樓影,所以都係落番去,希望搵到d靚既構圖。睇黎睇去最靚係d 水晶吊飾個弧,加上記得阿sir 果d玩「焦外成像」既聖誕燈飾相,所以就用呢兩個Points黎影。然後又發現個水池個邊又幾靚,於是又影一餐,最可惜係佢用野圍住,好多時佢d柱就入哂鏡,好難就。不過就真係幾鍾意d水既反光,個質感好幼滑。

第二站係IFC附近果個朱銘雕塑。一向對朱銘雕塑情有獨鍾,不過確實好難拍。好大班人聚集左響度,包括阿SIR。見冇咩好影,跟同學玩下擰鏡同拉爆,我用到1/10秒快門都係擰唔到咩出樣,同學用1/13都擰得好靚!下次有機會再擰過!跟住有人洒水洗水牛雕塑,嘩,成班人係咁按快門,好似打雀咁有機關槍聲,好誇!我就咩都影唔到。

第三站係西環電車總站。個電車軌彎幾靚,他日有魚眼鏡要再去影下。然後又跟阿SIR繼續向海味街進發。無端端,阿SIR又發現街上面有條鎖鍊個反光好靚,好多同學就湧埋去影,我就唔同佢地迫啦,企響度睇佢地點影同埋聽下阿SIR既COMMENT。然後又繼續行,行行下,阿SIR又SPOT到有個招牌閃閃生光,攝影眼即係攝影眼!果D金光,真係企高一級就已經睇唔到!阿SIR教路要曝光準確先至可以影到個質感出黎,最好有支長鏡影過去,不過我冇丫,唯有CROP相,一樣OK,不過好似唔夠SHARP。真係影開有癮,之後就不斷咁搵D靚招牌黎影,又影下舖入面既瓶咁。海味檔D阿姐都好搞笑,佢地話:影貨好啦,唔好影人。

最後食完飯再番去條鎖鍊位影,唔駛同人迫,任影,真好。原來個反光位係好易爆,而且構圖亦都唔易。是日外影實習亦告結束,獲益不少。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()