close
仍然係大無聊,因為原定要做既野早左一日完成,今日去左head office。
上午冇network,做唔到野,係咁2開左個會,然後去食lunch。公司樓下有間大沙北,嘩,d杯好鬼貴!一百二十八個大洋,貴香港成倍呢,搵笨!不過d cake就平番一半,好唔好味就唔知啦,因為冇試。

開會時有人無啦啦assign野俾我做,事前冇人提過呢!d野唔係難做,只係煩。做完,又等放工。下午有network,做一陣就做完,不過,未confirm喎,要睇下仲有冇其他concern先會用。
出面有好多人放煙花,我見街上d舖頭賣果d煙花超勁大盒呀~~~好勁!

七點幾放工,食飯食到十一點,返到酒店十一點幾,好鬼眼訓!不過都要去打陣機先訓,因為班友仔勁煲煙,成頭都係煙味,洗左個靚頭,要等頭髮乾呢!最慘既係我個怪醫game真係怪怪地,玩到第五章某個手術就hang左響度,要番去再download過第二個版本試下先得。DR.秦雖然面部有疤痕,但係實在太有型!所以希望可以快d玩到個game呀!可能要玩住個cooking mama 或者touch detective頂住癮先啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()