close
住新宿出出入入都好容易聽到廣東話,我住這家酒店也不例外。今早搭LIFT時有個妹妹個媽咪(定阿婆?)叫:九字丫唔該。我幫佢按9字,個妹妹好似好奇點解我會識聽咁,哈哈。

呢間就係我住既酒店,我覺得都OK,勝在方便訂房,又算平,只係距離車站略遠。


仲要包早餐,雖然只係食下飯糰,飲下MISO SOUP。


上午去左橫濱,下午回房洗個面又出發去原宿,主要是想去UT STORE HARAJUKU,又係好順利就搵到,買左四件TEE。然後去左一間叫KIDDY LAND既玩具舖,樓高六層,好多野睇,但D野好似略貴,乜都冇買就走左。


最後響原宿駅對面果間FANCL幫朋友同自己買左少少就番新宿,因為開始肚餓,係時間去我幾經辛苦先搵到既若狹家食魚生飯!

呢間野我最先係響電視見到介紹既,之後上網搵,只見d人一味話好味,又冇講響邊喎,尋晚係咁2四圍望又見唔到,走左去人地個blog度問添!好在後來遇到識日文同事online,佢幫我search左條link出黎,然後個blog有個人留言,好清楚咁教左我去!就係新宿歌舞伎町一番街個牌(即靖個通Li)既右手面一個街口(係間賣party用品舖)直行,見到老麥過兩個舖就係!

我點左最受歡迎第一位:魚子、魚腩、海膽飯

嘩,勁好味!新鮮!甜!平!一定要encore!下次要試生蝦同三文魚!

好,影番張今日既戰利品先:
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()