close
為左方便睇blog,之前都有用bloglines,但某日發現爆人爆語用既newsgator都幾好,可以show埋響個自己blog度,簡直係一站式服務。


newsgator有咩用?
佢可以俾你用rss訂閱一d 你睇開既網誌,一經訂閱之後,果d網誌一有新post佢就會show到出黎,咁你就唔駛逐個網誌click去睇佢有冇新post啦。想用newsgator好簡單,只要click去佢個web然後register一個account就搞掂。


點add網誌?
首先當然係要login左先啦,跟住就click "My Feeds"【圖一】,再click "Add a feed""URL & Import"【圖二】。
跟住你會見到佢有一格俾你入Feed URL【圖三】,你就去你想訂閱既網誌度click下佢個rss【圖四】,然後copy左你個browser上既網址【圖五】paste落去Feed URL再click"Add Feed",如果條url冇問題,佢就會跳番去My Feeds版面俾你睇下你add左d乜。想加多d 網誌就重覆呢個步驟啦。
【圖一】
【圖二】
【圖三】【圖四】

【圖五】


點樣整落自己個網誌度?
整之前要先set好個headlines先。如【圖六】先click"Edit Location"再按"headlines",scroll下少少你就會見到一句javascript【圖七】,copy底佢,同埋記得加埋個tick去enable 個headlines。跟住你再scroll落少少,就會見到仲有d setting可以校【圖八】,可以set 顯示幾多個post同埋每個post出幾多字,最後click"Save Changes"儲存就搞掂。
如果有加javascript 去網誌經驗既人,黎到呢個step就應該知到點做,就係將頭先呢段javascript embed番入去自己個blog既sidebar 資料夾啦。跟住你就會響你自己個blog度睇到咖啦!

【圖六】

【圖七】
【圖八】

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()