close
年尾留留要出cheap,大無聊。
呢個blog唔錯呀,響大陸都通行無阻,但賣仙啦卜就完全去唔到啦。所以係咁2都post番篇啦。

第一日黎到超熱,上網check天氣明明話十度,點知有成廿幾度。不過今日就真係凍啦,可能因為落雨啦。呢兩人工作地點都係不毛之地,四野無人咁,連的士都冇架。



尋日因為一個權限錯誤既問題而要重做某d程序,搞到我要大無聊到九點幾先放工,慘!好在今日d野幾順利(梗係啦,因為今日呢part係我做咖嘛,哈哈!),可以五點幾就搞掂。不過食得飯黎番到酒店都成九點幾。佢地仲話去按摩,我梗係唔去啦,同兩個同事返酒店好過,又有得免費上網,又可以打怪醫秦博士!爽!

聽日應該冇咩做啦(如果可以早d返香港就好lu),聞說去寫字樓果面睇下(唔知有咩好睇!)。希望唔好搞咁耐啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()