close
因為實在太無聊(唔放我走但又冇野俾我做),所以寫下近況。
最近卜友們都好似封哂筆咁,冇咩寫,可能呢d就係熱情過後既冷靜期,哈。

學業
書就終於讀完,試都考埋,不過要二十號先知最後一科既成績。如果順利合格,咁我既兼讀生涯就可以畫上句號。不過被稱為「百足咁多爪」既我,那邊廂仍然係會搵d野黎讀下咁。例如依家逢星期五既推拿按穴課程,同埋逢星期一既電子琴班。不過我決定上完個推拿之後就唔再報新course啦,實行斬腳趾大行動,做個專一的人,專心學琴,希望做得到。

事業
好早之前已經想讀完書就轉工,不過又估唔到咁順利同埋咁好timing。新工應該會比依家忙好多,我希望可以將自己d時間安排得好d,我唔想全時間工作,貫徹「打工唔係賣命」既工作精神。新工應該比現時工作較有前途;回想呢四年半既日子,真係好舒服,但又好頹(真係難服侍,忙又話辛苦,閒又話頹!)。我諗係時候為自己既退休生活做d具體d既野,如果可以五十五歲退休,你說有多好?不過我睇怕都唔得,因為我估我呢d人,點會咁早可以死丫?起碼都八十歲命,閒閒地九十都唔出奇,三十幾年既生活,條數好襟計呀!冇病冇痛都仲好d,萬一有咩頭暈身慶,死又死唔去吊住條命,就真慘。

其他
新舊工交接會有一個星期的空檔,打算去東京走一趟。機票勁貴兼要waiting,希望去得成,因我好想去橫濱新開果個麵飽超人美術館朝聖。
打算買番部desktop,因為notebook就快過保養期。你知啦,通常都係咁邪,一過保養期部機就打柴,都係未雨綢繆好d。
停左好耐既gym都係時候要start-up番。食左葡蔔糖胺幾個星期,膝痛有改善,今日久休復出,希望唔會出事。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()