close
今日主要既節目係約朋友食足兩餐。 一朝早起身冇食hotel早餐,去左同事介紹既HARAMARU食烏冬,真係幾好味。

之後去左自由力"丘,原來車程都唔短,主要係想去睇一家叫CUOCA既烹飪工具材料店同埋麵包超人店。於前者買了幾個精美非常而又便宜的蛋糕盒,不過可惜後者已消失!經過一家蔬菜店,買了一盒蕃茄來吃。 下晏就去左日本穚一家叫「膳丸」既地方食lunch。 我要左個lady set(好搞野咖播,男顧客係唔可以order呢個set咖下),中間果兜係日本湯年糕同餃子。佢d泡菜真係好鬼好味,而我就最like個壽司卷。 另外朋大叫了兩個凍食既set,第一個d冷麵撈埋d麻醬汁十分惹味,第二個有少少似攤凍左既上海粗炒,不過一d都唔油膩。 飯後甜品: 食完lunch我就去左takashimiya同八重洲地下街行左一陣,然後再join番朋友去旅行社買package去京都。  

大約五點幾就去左一家叫「李朝宮中料理御廚」食,由於環境比較暗,影出黎既相都係濛渣渣,但係就幾好味。我地首先都係叫左杯啤酒,同埋叫左d剌身&小食。個用腐皮做既卷,加左麻醬好好味。然後再叫左一瓶凍sake,因朋友是熟客,職員私人醒左一份nuts(用竹簾包住果碟),叫第二款sake時又先為我地各人既杯添上一杯。呢間野其實出名好似係d miso,有好多款,同埋佢地會自己再mix 黎煮唔同既菜式,我地叫左既燒雞同埋一個將miso mixed with cheese既snack都幾好味。




不如睇下我朋友稱之為靚仔Hiro san既師傳幫我地整個石頭窩飯既短片啦。(註:為左令Hiro san入鏡,我將個相機轉左九十度,大家請跟住擰頭90度,哈)至於佢靚唔靚仔,又係果句見人見痣啦,哈。不過個飯就幾好味,夠香又唔會整到乾曾曾。




arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()