今晚去左重慶食咖喱。大廈門口既「宣傳人士」依然係咁熱列,未入到去就一窩蜂咁湧埋黎。一輪披荊斬棘之後,終於安全抵達E座lift口,響一個滿面胡鬚既巴藉宣傳人士陪同下搭lift 上去。為左貪快,搭左部雙數lift上八樓行番落一層,見到門口寫住「member only」。雖然只係七點鬆d,入面都已經坐左好多圍。
我地被安排坐左響間獨立房,所以唔嘈,不過間房都幾細,我地估計一張雙人床都未必放得落。

坐低一陣都唔係太有咩特別既idea食乜,本來都係打算係咁揀D黎試下,不過好在叫著老板JOHNNY黎落ORDER,咁我地就俾佢發板,佢幫我地叫左三款NAAN(芝士、蒜蓉、薯仔)、鐵板雞、三款咖喱(羊、牛、雞)、一碟蔬菜同埋DRINK。味道都幾好,而我地選左小辣,所以D咖喱都唔辣,好易入口。唔知係咪因為以前都食過,冇咩特別驚喜,但係以每人八十蚊既價錢,我覺得都幾好味,都可以間唔中去下。不過係樓下D宣傳人士比較「嚇氣」,下次都係走小路,唔由正門入先得。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()