close

出碟之日就係我去睇演唱會之時,紅館門外賣一百蚊隻,我心諗:搵笨咩!駛鬼一百蚊咁貴呀,又唔係有簽名,痴線。
第二日麟迷friend通知我,佢響西九龍某處以七十五蚊買到,另加五蚊有海報。佢都問我搭唔搭佢買,但係又冇咁快見到面,就諗:算啦,爭幾蚊不如自己買。
結果有一日放工去左旺角買,第一間「西方視野」竟然賣七十四蚊咋!不過因為約左人食飯,費事拎,所以打算食完先買。誰不知行到去旺角中心附近果間「festival hit」,嘩!賣八十九蚊喎!我心諗:有冇病呀?街頭街尾爭十五蚊?雖然車站就響附近,我食完飯都係行番過去西方視野買啦。唯一美中不足係,d海報竟然賣哂,嗚~我好鐘意呢個封面咖,本來想買一張貼響房,依家冇啦......

講番隻碟,我最鍾意係「我在乎」及「舊名單」。前者Alan演唱會都有唱,我仲set左佢做鈴聲。整體上我覺得呢隻碟冇之前果隻天與地咁好,可能係選曲唔多好,一來d melody麻麻,二來d詞都麻麻。我好怕d詞言而無物咁,唱果個都好難發揮到感情,因為跟本唔知佢up乜,哈哈。臨尾無啦啦整首同克勤&成龍合唱,唏,唔al-like成龍咖嘛,把聲唔好聽不特只,又唱得唔好,都唔夾既,不過都好似好過以前咯。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()