今個學期都幾當黑,果科頹科要五個人一組做project已經夠衰,諗住有兩個係夾開既應該ok,點知兩個新同學都係騎呢人士,而其中一個茂梨更加係幾乞人憎兼無腥屎。

雖然我唔係成日上堂,但去睇demo時茂梨問問題已經係幾冇腥屎下,問埋d無厘啦沙既野不特只,仲突顯左佢自己好無知。做project一人做一個sub system,要畫若干個standard diagrams,而呢d diagrams 係inter-related。條友有專門tools唔用,走去用visio畫,都算,d內容跟本唔o岩!連大過細個既符號都錯哂!又白痴到話個sensor detect到室溫達80度就發出警號,大佬,80度大部份電子零件都瓜柴啦,唔係咁冇腥屎下化?

今日我響拉記溫書時,佢又唔知做乜不斷打電話比我,我電話已經冇乜電。本來都唔知係佢,因為我冇佢電話號碼(費事入落phone book, conteminate 我張sim咭!),後來佢被我拒絕接聽左幾次之後先捨得遺言,用圖書館電話覆左先知係佢,佢竟然夠膽黎趨我交我要做果part,我咪即刻話番佢,之前傾左要做果d我晨早做哂啦,upload左server啦,未傾果d我未得閒做住,我反話番佢做果d 野唔係好掂,叫佢改番自己d野先啦,仲走黎趨我?又唔見佢趨另外兩位我夾開既組員喎,分明玩野啦,大家都係做左咁多野之嘛。之前幾次我地開會佢都冇出現,做d野又唔掂,只係識得話deadline就到,大家交得未?佢分分鐘要做咩都未知啦。我直情同佢話:你似乎只係關心份report有冇得交,冇理到自己果d野做得o岩唔o岩喎。我都唔想同佢再講野,叫佢搵番組長黎我講。咁得閒趨人交貨不如自己做番好自己果份啦,交份垃圾出黎當交左貨呀?不知所謂到爆!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()