日期: 2010-01-02
地點: 新界南涌觀音廟

天末光,出發到粉嶺集合,出發前往南涌。出發前上天文台查過潮汐資料,得知是日早上退潮,於是準備好14E + 384。

去到南涌觀音廟,已經有一支大炮響楝左響度。我地set好機腳就開始影。全場得果幾隻雀,而且又懶到死郁都唔郁,我唯有食下餅,又影下d靜態雀先。由於加左阿十四姨,個光圈得番f5,唔係好夠,影左幾影就飛左十四姨,用番f4,因為大師兄話,支鏡夠sharp唔駛用14e啦,番去crop咪得囉。用左f4真係好好多,不過如果可以潮漲黎影會仲好囉,哈哈。

最後都係橋附近既小白鷺夠活潑,飛左幾野俾我地影。我當然係有好多鬆郁濛同埋勁爆既「作品」,幸好最後都影到幾張勉強可以交到功課。

總結:
1. 對焦技術生疏,需強加操練(如果有人借個(或送個)D300俾我就好囉!HAHA)
2. 要增強觀察雀鳥能力,務求預早知道其動作,可以作好準備適時按快門(後悔當年唔跟D同學入去米埔TRAIN 做TOUR GUIDE?HAHA)
3. 曝光未能掌握(長久問題...)
4. 要去多幾次影至得(最好有人借支再長D既鏡我玩! HAHA)


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()