close

此行首要target就係去呢個麵包超人兒童博物館



大約九時由新宿出發搭JR去橫濱站,然後再轉車搭一個站去新高島,出2號出口後轉180度再向前行。先會經過麵包超人停車場,然後好快就到啦。沿途所見,全部都係帶住LAN仔既家長,附近又好荒蕪下,我本來都唔係好肯定點去(因為本雜誌介紹寫得唔係好清楚),不過我總之跟住D LAN仔FAMILY,好順利就到左。

響新高島地鐵站入面已經有個麵包超人公仔歡迎我


一去到門口,我已經響個心到嘩嘩聲。


我一路行一路響個心度同自己講:嘩嘩嘩。又見到入面D細路玩得好開心。










嘩,好大隻麵包超人公仔呀!我結果都忍唔住,扮傻入去搵人幫我同佢影左張合照呀,哈哈。我諗人地會以為我傻,因為麵包超人,其實響日本,只係D幼稚園生先會鍾意咖咋,哈哈!



你睇,連個垃圾筒都靚死DUM一聲


呢個係小廣場既鐘


廣場上既舖頭靚到爆!



行完妙思吟同埋D商店,開始有D餓,就去左上面張相既呢間麵包超人飽點買左兩件野醫肚,又係好盞鬼。



雖然食完兩件野止左肚餓,但又點可以唔幫襯人頭湧湧既果醬爺爺麵包舖呢?


結果我揀左以下呢六款(但唔好問我點食得到六個,哈哈,我依家仲有三個響房聽日做早餐!)


個咖喱飽超人真係咖喱餡咖,好鬼好味!麵包超人就係紅豆餡,密瓜小姐就係類似菠蘿+奶皇飽咁。

你睇,個盒超靚:


除左商店行有野食,其實另外仲有一個ANPANMAN KITCHEN,不過我冇幫襯啦。


D雪糕靚到不得了!但我咳未好,又食左三個飽,冇食。


最後梗係要SHOW一SHOW D戰利品啦!唔係買左好多姐,嘰嘰,不過果本相簿好鬼重,所以我去完呢個妙思吟就即刻打道回府番酒店,太重又攰。

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()