close
blog業開始荒廢,皆因工作好鬼忙,而且又好似冇咩好寫。新年度好在有人工加,辛苦得黎都叫有價值。老痰話我多勞多得,除左多勞,仲多勞氣,皆人新一代的確一蟹不如一蟹。教佢又好似明,但叫佢再做又做唔到,做事唔得謹慎兼有d馬虎,成日要check住佢地做d野,有時仲慘過自己做。好在,唔係全部都係咁,只係部份而己。

上星期同父母去左泰國玩,當然係join團啦,因為唔駛自己煩。今次領隊同團友都幾ok,冇騎呢怪。仲有三個小朋友同行,令個團有番d 生氣。依家d細路真係精靈,幾歲大玩nds mario kart局局都贏我,我仲要佢教我點樣擦火添!哈哈!第三日開始玩熟左,佢地三隻野竟然lur黎我間房一齊打機同畫畫,好搞野。咁我教佢地畫我唯一識畫既叮噹啦,但係我發現,佢地係叫叮噹做多啦A夢囉,噢賣桔!

電子琴雖然繼續有學,但係真係冇咩時間練,唉……

好,就寫住咁多先。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()