出差對於我黎講,係一個「蝕」字,因為往往都會蝕左好多時間,例如搭飛機既時間,放左工之後既時間。所以我其實都唔係咁想出差。好彩今次只係兩日一夜,而且機程只係55分鐘(仲快過我由屯門返屋企),都冇咁慘。

不如就講下今次出差既軼事。出發當日,亦即係尋日,適逢祖國在廈門呢個軍事重地進行軍事練習,廈門上空成為左禁飛區,搞到班機delay左個半鐘,好在我星期日去買左本小說黎煲,否則真係呆坐,等既時間仲耐過飛既時間,搞野。

然後說一下吃的。(國語台)當地同事晚飯時點了一個叫「土笋凍」的東西,看起來有點嘔心的(最衰部桑哩艾力臣壞鬼左,唔可以影張相俾大家睇),樣子就將把一些像腸臟的東西做成果凍,最初我也很遲疑,但他們點菜的時候有問過我有什麼不吃的,是我自己說什麼都吃(竟忘了香港同事的告戒說他們有可能吃虫!),然後他們保証說那不是虫,是海鮮的一種,我只好硬著頭皮吃一個。是蘸一些廈門辣醬來吃的。說實在,味道真的不錯,只是賣相有點嚇人。

到左今日下午,終於可以親嚐傳說中既「廈門炒米」。真係同香港既好唔同。佢地既炒米同普通炒米粉冇咩分別,只係會俾碟廈門辣醬你撈埋一齊食。不過佢d辣醬都幾好味,橙紅色,有少少介辣feel,唔會好辣,有好輕微既甜酸味。

回程果陣響機場不斷聽到有航班delay,阿經理好驚又好似黎果時咁遲成個半鐘,不過好彩(可能軍隊咁夜都要off duty啦),班機冇delay到,否則都唔知幾點先番到屋企。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()