一早起身飛的去中港城搭船去深圳機場,因為怕搭火車會多人,適逢中秋佳節嘛!登機後派發飛機餐,嚇然發現有一個「蛋黃香辣牛肉月」
,真係聞所未聞,食落就好似牛肉乾味既月餅咁,幾得意。另外有一款花生糖,
外型十足十一粒花生,味道亦類似花生酥,我地將食剩既都拎走哂,留番旅途中享用。

到達成都已經係五點幾,因為我地一行四人獨立成團,一到埗就有人黎接我地去酒店。卸下行裝之後就帶我地去左一家叫「龍抄手」
既地道小食店食晚飯。呢間小食店聽聞都幾出名,佢係有D SET俾你叫,我地叫左一個4至6人SET,係有幾味主菜,然後每一個人會有十二道小食(D名當然唔記得,因為都聽唔明D半鹹淡四川國語,哈哈!)。D野食擺到成檯都係,真係有D俾佢嚇親。而且主菜都比較辣,同行友人皆唔多食得辣,所以都算食剩左幾多野。


食完野就響附近一條好熱鬧既街道「春熙路」
行左一陣,你睇佢D霓虹燈幾咁殘眼就知佢幾繁華啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()