問過導遊話d熊貓係上午活躍d,所以我地就揀左上午去熊貓基地。
園裡除左有大熊貓之外,仲有一種叫小熊貓(red panda)既野
,貌似卡通片入面既腕熊,都幾得意。但係總不及熊貓本身咁得意。在「熊貓幼兒園」內,有一隻熊貓媽媽懷中抱住熊貓BB響個密室裡面,因為佢背向左個窗,所以只可以從電視中見到得正面。幼兒園外露天既地方分別有幾隻幼年熊貓,佢地一隻就掛住食野,後來仲有遊人付出高昂價錢(好似係四百個大洋)黎同熊貓近距離接觸影相,仲著哂鞋套手套咁添。另外有幾隻就響樹玩,好搞笑,碌黎碌去,又打下交,咬下耳仔咁,睇左好耐大家都唔捨得走,仲錄左好多短片呢!而成年熊貓就超級懶,淨係掛住訓,個工作人員叫佢起身食野佢都唔醒呀!哈哈!


下午去左三星堆遺址古蹟參觀。身為一個理科生,中國歷史只有中三程度(仲要係僅僅合格果隻),一早就預左係悶戲一場,但係估唔到又一d都唔悶喎,可能係因為個講解員講得好啦,同埋d文物真係好勁,可以睇到幾千年前d人都咁有智慧,同埋響冇咩工具既情況之下都做到咁多野,利害!

晚飯我地去左琴臺路一家食箘類火窩店,叫「武陵火窩」,一人一窩咁都幾企理,d湯幾好飲,清清淡淡咁,幾好。食完飯就去左文化公園行左一陣,等夠鐘睇「蜀風雅韻」。呢個表演真係幾精采,有奏樂(笛、二胡、高胡),戲曲,變臉,木偶劇,手影戲等等,其中個變臉勁到可以由冇變番有(即係本來已經係用真面目示人,但係佢竟然可以變番一張花臉上去,勁!),真係拍爛手掌。個木偶戲又係好得意,d動作好真,好似一個mini size既人響樹做大戲咁。至於個手影都唔弱,表演果個人d手指關節好靈活,對手又軟,整左好多好似既動物影子出黎,諗番起以前細個屋企停電時玩果d就真係差天共地咯,哈哈! 睇完表演,導遊問我地仲想唔想去一個叫「錦里」既地方,我地見都唔算好支力,一致贊成去啦!不過去到有d賣記念品同小食既地方都開始關門,但係仲有一辣酒吧就仲好熱鬧。果道都幾靚,而且夜晚黎有好多燈籠裝飾,好有氣氛。
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()