close
實在好氣憤,有乜理由application team要 check networking 既status?咁做乜仲要分team?
無啦啦要做operator工作,實在不知所謂。
一日都係果個煩人,唔係佢玩推卸責任,跟本就唔會搞咁多野出黎。
依家由check 四樣野變為check 十幾樣野,真係當正我地係operator,唔駛做野啦,一日到黑做checking 得啦。
叫得人check就唔該automate個procedure啦,寫個program做有幾難?(我今日用左一個上晝就整好啦) netword team個阿頭,叫煩人將我個utility改做standard program去做checking,但係只係check原來果四樣野,咁有鬼用呀?駛乜改呀?就咁將d program改過個名就叫做左?真係想叫佢慳d。
改革後今日終於輪到我check,我唔抵得頸,冇奶油咁白痴一日signon幾次去做checking,所以用左一個早上就整好左個program check果十幾野啦(雖然仲有一樣因為技術上既不足仲未做到),但係我決定唔放比其他人用,自己及圍內先用,因為實在太過豈有此理!
我決定等我阿頭公幹番黎問我工作進度時乘機詐型,冇奶油一件同世貿一樣咁唔合理、咁唔公平既野都可以由得佢發生而唔出聲!


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()