今日終於都搞掂埋個project。講起都有少少氣憤。

話說個project 三條友做,其中一個(下簡稱某君)對於個project需要用到既知識係比較熟悉,因其工作範圍就係做呢d野。由開學到學期尾,某君都聲稱工作甚為繁重,好少上堂,所以亦冇乜機會同佢傾project既野。咁我唯有同另一個同學傾多d啦,咁傾完有咩都會send番mail俾某君通知佢或問佢意見。我唔知佢係真係咁忙(但我經常見佢響某留言版發言囉)定唔check mail啦,多數都係冇回音。

咁我地都醒,將個project分左做2舊,而且兩舊野可以各自各整,然後拼埋佢。我地兩個一早傾好搞好前一科個project先(另一科我地都係同一組做project),然後再整呢個project。

沿途某君一直唔見人,上個星期我地終於忍唔住打電話搵佢啦,原來佢出左business trip唔響香港,話要星期日先返(但係個project星期二交囉)。佢話佢星期日同星期一放假,會整咖啦。但係最終到present前既幾分鐘佢都仲係未100%搞掂囉,今日同尋日仲打電話黎問我地個flow係點。

我覺得你忙,我體諒你;你做出黎舊野做得唔好,我都唔會怪你,反正我自己又唔係做得好perfect,但係做人係咪要有番d責任心呢?如果佢肯稍為睇下我地一路以來send俾佢既mail, proposal等等,冇理由到last minute先話唔知個flow係點,唔係expect樣樣要我地口述一次下化?你估你係老細咩。如果係睇左唔明而問我覺得ok,但從佢既問題睇得出佢真係冇睇過d野就問囉。

佢今日仲鬼拍後尾枕呀,話原來佢business trip之後自己stay behind左2日響當地旅遊,我心諗,有冇搞錯,又講到自己幾咁忙,仲有得留2日去玩都唔做project。present 完佢仲響樹意圖再改d code,我實在睇唔過眼,我話,唔好再改啦,我想快d走。

臨走佢仲問我地下個sem take左咩科,我心諗,希望唔好撞到你,就算讀埋同一科都打死唔同佢一組做功課,咁不負責任。哼!
arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()