close


四日三夜陽光與海灘飲食嘆之旅,話咁快就完結。一個字夠哂形容:正!

第一日去到,夜晚落左Chaweng Beach,行行下就去呢一間叫「Crystal」既餐廳,食左一個Thai Dinner。



第二日拿拿臨出島玩啦,嘩,呢個Nangyuan Beach,靚到不得了!玩浮潛睇到好多魚,仲有海參、海星等等海洋生物,十足十人地賣plasma大電視播果d demo帶咁魚樂無窮。


不過餐晏就弱左d,因為係一早上哂檯,d送同飯都凍凍地。


回程後就響酒店附近食野,揀左一間local大排檔。叫左兩支百事(焗飲,因為佢得呢樣飲品賣),每人一碗雜錦金邊粉,再加一個類似蠔餅既物體(但係用蜆代替蠔)。


第三日join左一個Island Safari,估唔到又幾好玩。大象及馬騮show唔太殘忍,騎大象上到山丘風景唔錯。跟住去左souvenior shop逗留十五分鐘就搭車再搭船去左玩浮潛,見到d好靚既海葵,d水好清呀。玩完浮潛就食lunch啦,估唔到包餐都咁好味。
第一味叫Noname,熱辣辣即上,再加d酸辣泰式醬料,連唔食得辣既團友都大讚好味。跟住仲有炸魚、炒菜、青咖喱雞、海鮮等等,回味!


Lunch過後,就坐jeep繼續顛簸行程,去左個magic garden 同一個waterfall。waterfall下游係一個天然「澤孤池」,勁正呀!


其他花絮:


真正「花」絮:


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaweb 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()