今朝早響公司玩緊自己部手提之濟,有個爛玩精friend搵我叫我去沙灘哂太陽兼游水。咁橋我今日打算放左工去游池游,所以帶齊哂游衣,所以一口應承。本來想搵多幾條友去,但係實在係太即慶,結果都係我地兩條友仔入左淺水灣。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

【死機】

aaweb 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()

頭先睇左一陣英文台既一個節目,係講D外國細路仔既。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

放學番到屋企,打開個雪櫃,見到有黑牛雪條食,拿拿臨拎一支出黎試下。其實早前響百佳都見到,不過都冇買到黎試。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

出差對於我黎講,係一個「蝕」字,因為往往都會蝕左好多時間,例如搭飛機既時間,放左工之後既時間。所以我其實都唔係咁想出差。好彩今次只係兩日一夜,而且機程只係55分鐘(仲快過我由屯門返屋企),都冇咁慘。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()

聽日返。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

雖然最終冇去迷幻沙灘,將行程改為乘風破浪日曬雨淋團,但係都好玩呀,哈哈!而且今次能夠好成功咁打破左九男女既定律,有十男女之多,都算係一個壯舉。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

《※澳門兩日食十九餐※》

aaweb 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

尋日睇番錄起左既「一舉成名」,驟眼睇,d參賽姐都真係幾似佢地既模仿對象。其中有兩個扮劉德華,山西劉德華個樣比較似,但係我覺得佢神情唔似,最騎呢係著成套白色中山裝,但係又配對黑色皮鞋,怪!反而廣州劉德華既神情就好似,果首《練習》唱得幾好聽,中間又有換衫,好有誠意。如果比我選,我會投佢一票。冠軍既順德張國榮,外型其實唔多似,不過唱歌就幾似,但係唔算唱得好,有d走拍&走音,但唔知點解現場觀眾見到佢出場就好似好high咁,其實佢平平無奇之嘛。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

呢期發現身邊好多人都有寫blog。開始習慣每日都去睇一遍朋友既blog,有時又回應下,都幾過癮。有時會見到好多別字,有時又會見到好多平時自己睇唔到既野。其實好耐之前已經想過寫blog,但鑑於當時我所認識既果個本地薑blog site比較唔user-friendly,function又好似唔多夠(例如貼唔到相),相信要典一排先會搞得成,諗諗下都係放棄。後來輾轉黎到呢一個web,覺得幾user-friendly,又易control,最後仲做埋白金member,希望呢個web可以繼續落去,唔駛摺。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

下午約左舊同事飲茶,終於都見到bb女啦,好得意呀!又肯俾人抱,擰計都係係air2聲,好過癮!最衰係個個都冇帶相機,搞到冇得影相添,下次一定要帶!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

一位來自加拿大的網友路過香港,約左佢同埋一位香港網友出黎飲茶,飲完茶去左十蚊店行,我都買到唔少野,哈。不過都係阿遊客最大收獲。行完之後去左阿貓地攤飲野,一坐都坐左兩粒幾鐘。朋友好鐘意貓,所以阿貓地攤好o岩佢,個cafe出面有好多野賣,當然佢又有斬獲啦。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2005年7月1日,陰,是日吉日(有人話),宜出門。一行九男女去左陰澳行一個圈。條路幾短,好快就行完,沿途都幾多蚊,好在大家響冇約定既情況底下帶左蚊怕水同無比滴。路既盡頭就係機場快線路軌,有團友一如以往咁帶左盒西瓜黎同大家分享,點知帶漏左叉,冇叉用,不過,團友們好勁,竟然有膠叉,又有牙簽,結果都順利食哂。

aaweb 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

傳聞迪士尼附近有個地方,有水晶執,半信半疑,有人做搞手,就一齊去啦,兜左一個圈,接近尾聲時以為被坑了,點知團員中就有人發現到水晶啦!跟住大家都開始努力咁搵,都有唔錯既收獲!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

呢件BB外套其實早幾個月已經勾好個衫身,但係一直都未DICK起心肝綑埋條邊佢,今日終於用左幾個鐘埋埋尾,大成告成!

aaweb 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()